دادستان اسلام آبادغرب گفت: امنیت خط قرمز است و این امنیت به راحتی ایجاد نشده که جوانان و نوجوانان، اراذل و اوباش نوظهور آن را با اقداماتی بر هم بزنند.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 01 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سیدسجاد ملایری، دادستان اسلام آبادغرب امروز، در خصوص دستگیری‌های اخیر از اراذل و اوباش با سن پایین در این شهرستان، اظهار کرد: ۶ نفر مجرم به تناوب دستگیر شدند که در یک روز سه نفر و در سه روز بعدی هر روز یک نفر دستگیر شدند و سن افراد دستگیر شده زیر۲۶ سال است.

وی ادامه داد: دستگیری‌های اسلام آبادغرب مربوط به دو پرونده است که افراد دستگیر شده تحت بازداشت موقت در کانون اصلاح و زندان هستند که اختلافات بین افراد، تظاهر و قدرتنمایی و درگیری از علل دستگیری هستند.

دادستان اسلام‌ آبادغرب گفت: امنیت خط قرمز است و این امنیت به راحتی ایجاد نشده که جوانان و نوجوانان و اراذل و اوباش نوظهور با چنین اقداماتی آن را بر هم بزنند.

وی بیان کرد: مشکلات فرهنگی و اجتماعی، مشکلات خانوادگی، پایین آمدن آستانه تحمل و علل متعدد دیگری باعث سوق دادن جوان به سمت انجام ناهنجاری‌ها می‌شود و بحث پیشگیری باید رواج پیدا کند تا برخورد کیفری کاهش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار