تشکیل گروه جهادی با هدف کمک‌های مومنانه و همچنین ارتقای سطح تحصیلات دوستان، نزدیکان و اطرافیان را انتظار موجود از تشکیل بسیج دانش‌آموزشی دانست و گفت: فعالیت زیباسازی و دیگر امور مربوط به مدرسه دیگر انتظار موجود در این حوزه است.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 31 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، هادی توفیقی، مسوول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان عصر امروز در آئین راه‌اندازی و فعال‌سازی همزمان ۱۳۵۸ پایگاه بسیج دانش‌آموزی در ۱۳۵۸ مدرسه غیردولتی با تسلیت شهادت بیش از ۸ هزار فلسطینی و همچنین تبریک ضربه تاریخی مقاومت به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این ضربه ناشی از ۷۵ سال محدودیت و فشار بود که جبران هم نخواهد شد.

مسوول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با تشریح فعالیت‌های بسیج گفت: این تشکل مربوط به خود دانش‌آموزان است که از طریق تشکیل شورا و انتخاب مسوولیت بسیج در هر کلاس و مدرسه اداره می‌شود.
وی تشکیل گروه جهادی با هدف کمک‌های مومنانه و همچنین ارتقای سطح تحصیلات دوستان، نزدیکان و اطرافیان را انتظار موجود از تشکیل بسیج دانش‌آموزشی دانست و ادامه داد: فعالیت زیباسازی و دیگر امور مربوط به مدرسه دیگر انتظار موجود در این حوزه است.
توفیقی بر لزوم تشکیل گروه سایبری در بسیج مدارس اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ نرم که جنگ اراده‌ها است، افراد جذب و در واقع سرباز خود می‌کند و انتظار داریم دانش‌آموزان در این جنگ مدافع ارزش‌ها باشد.
مسوول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان مشارکت در تولید محتوا، پویش‌ها و چالش‌ها را از جمله برنامه‌های گروه‌های سایبری عنوان و تصریح کرد: دانش‌آموزان با عضویت در گروه‌های صالحین مباحث روز، مباحث معرفتی و احکام را با کمک مربی آموزش می‌بینند.
وی بر لزوم فضاسازی در مدارس نسبت به مناسبت روز تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان متناسب با وقایع در مدارس برنامه‌ریزی کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار