مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت به بهره برداری رسیده است، گفت: در راستای تامین روشنایی پایدار و هوشمند در این شهر تعداد ۲۰۹ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۵۰ وات با کیفیت نور بالا نصب شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 31 October 2023

عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به نصب ۲۰۹ چراغ ال ای دی در سه منطقه شهر اهواز، اظهار کرد: پروژه های اصلاح روشنایی معابر اهواز در چند فاز مجزا، با هدف تامین روشنایی مطلوب در سطح معابر اصلی اهواز اجرا شد که تاکنون در مرحله اول تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ ال ای دی نصب شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در خیابان‌های چهار راه زند، اقبال و خیابان ۲۴ متری شهر اهواز اجرا شده است ادامه داد: در مرحله جدید تعویض و نصب چراغ های ال ای دی با کیفیت نور بالا بجای چراغ های سدیمی قدیمی، تعداد ۲۰۹ دستگاه چراغ ۱۵۰ وات در سه بلوار اصلی شهر اهواز جایگزین و به بهره برداری رسید.

شیاری افزود: با اجرا و تعویض چراغ های قدیمی و نصب روشنایی جدید علاوه بر نصب چراغ های نسل جدید ال ای دی، مقوله هوشمندسازی روشنایی معابر نیز در دستورکار گروه‌های عملیاتی قرار گرفته و سیستم کنترل کننده روشنایی جدید با بهره گیری تکنولوژی هوشمند نیز اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص هدف از اجرای این طرح گفت: جلب رضایت شهروندان اولویت اول این شرکت می باشد که با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل محقق شود.

شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار