مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: اقلام پر مصرف خوراکی مانند مواد پروتئینی، مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات و نانوایی ها در صف اول نظارت ها و بازرسی های این سازمان قرار دارد و هدف از این نظارت ها، کنترل و تعدیل قیمت این محصولات در سطح بازار است.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 29 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمدرحیمی در کارگرو تنظیم بازار استان ایلام در مورد جوجه ریزی و تامین گوشت مرغ در استان، اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد و سعودی جوجه ریزی در استان، پیش بینی ما آرامش و ثبات بازار در ماه های آینده در این حوزه است.

وی با اشاره با اینکه امسال نیز مانند سال گذشته تعاون روستایی متصدی تهیه و تامین میوه شب عید در استان است، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، امسال حدود ۳۰۰ تن میوه، برای شب عید، وارد این استان خواهد شد.

مدیرکل صمت استان ایلام در خصوص احداث و بازارچه میوه و تره بار، در شهر ایلام، اظهار کرد: با پیگیری و همت شهرداری ایلام و اداره کل مسکن و شهرسازی استان، در روزهای آینده، شاهد برگزاری مناقصه و جذب و ورود سرمایه گذار به این پروژه مهم در مرکز استان خواهیم بود.

در این جلسه در خصوص ذخایر محصولات استراتژیک در استان، وضعیت گوشت قرمز، مرغ و جوجه ریزی، میوه شب عید، تشدید کنترل و نظارت بر بازار، احداث بازارچه میوه و تره، بار بحث و تبادل نظر شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار