معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت مردمی تلاش دارد خدمت به مردم را گسترش داده و میزخدمت یکی از برنامه‌هایی که به طور مستقیم از مشکلات مردم گره گشایی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ 28 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند روز شنبه در میزخدمت بخش پاتاوه از شهرستان دنا گفت در ادامه سلسله میز‌های خدمت با حضور تعدادی از مدیران مشکلات این بخش و جمعی از مراجعین مورد بررسی قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی میزخدمت گامی با هدف حل مشکلات مردم بوده و از سویی ارباب رجوع سریعتر به جواب برسند و درگیر جریان بررسی درخواست خود نشود.
پیوند تصریح کرد: مدیران از نزدیک در جریان مشکلات و کمبود‌های مردم قرار گرفتند و در پایان جمع بندی صورت گرفت و مواردی که قابل رفع بودند در همین جلسه انجام و دستورات لازم پیرامون آن‌ها داده شد.
وی بیان کرد: مواردی که نیاز به تصمیم گیری دارد با حضور مدیران پیرامون آن‌ها در مرکز استان بحث و تبادل نظر می‌شود تا مشکلات این منطقه بیش از پیش رفع شود.
پیوند با اشار به برخی از نیازمندی‌های مردم در زمینه آسفالت روستا‌ها گفت: تامین آب شرب مردم سادات محمودی، مرمت و بازسازی آثار تاریخی و گردشگری این منطقه از جمله پل تاریخی، آبشار بهرام بیگی، گورستان تاریخی لما، احداث بیمارستان پاتاوه، تکمیل ورزشگاه و استخر این منطقه بخشی از مطالبات مردم بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین از ورزشگاه و استخر پاتاوه بازدیدی انجام شد و برای تکمیل استخر و تعویض روکش کف سالن ورزشی پاتاوه اعتباری اختصاص داده می‌شود.
پیوند عنوان کرد: بنا داریم در همه بخش‌ها و شهر‌های استان میزخدمت با حضور مدیران برگزار تا گره مشکلات مردم گشوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار