امام جمعه زرین دشت با اشاره به اینکه امروز ملت فلسطین با اندیشه مقاومت در برابر اسرائیل ایستادگی می کند، افزود: عملیات طوفان الاقصی را می‌توان یک استراتژی تهاجمی در برابر سیاست های آمریکایی به منظور عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 28 October 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه های نمازجمعه  زرین دشت گفت: هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران برابر دشمن متجاوز، از مهمترین میدان های مقاومت و ایستادگی بود.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت فلسطین با اندیشه مقاومت در برابر اسرائیل ایستادگی می کند، افزود: عملیات طوفان الاقصی را می‌توان یک استراتژی تهاجمی در برابر سیاست های آمریکایی به منظور عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.

امام جمعه زرین دشت با اشاره به اینکه طبیعی است دشمنان با این طرز تفکر کنار نیایند، عنوان کرد: طوفان الاقصی اگرچه از فلسطین آغاز شد اما منافع آمریکا را در کل منطقه هدف قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه در واقع کل جریان مقاومت از موفقیت عملیات طوفان الاقصی احساس پیروزی می‌کنند، اظهار کرد: واکنش ملت‌های اسلامی به جنایات اسرائیل در غزه در حد احساسات باقی نمی ماند و به راهبرد کلان مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار