مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: بازی موبایل «راه سرخ» با موضوع رشادت رزمندگان تهیه و تولید و در بازار عرضه شده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 26 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، سید شمس‌الدین موسوی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی موبایلی «راه سرخ» توسط معاونت فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تهیه شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه این بازی در ۱۰ مرحله به رشادت رزمندگان اسلام و فرماندهان دفاع مقدس می‌پردازد، عنوان کرد: این بازی توسط «محمد امین سهرابی» ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه با توجه به اهمیت بازی‌های موبایلی و کامپیوتری به دلیل علاقه جوانان و نوجوانان به این محصولات حائز اهمیت است، تاکید کرد: ناگزیر به ورود در این مسیر هستیم.

موسوی با اشاره به تاکید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مبنی بر فعالیت در فضای مجازی بیان کرد: این بازی نخستین گام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مسیر است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه تلاش داریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان توانمند و شرکت‌های استارتاپی فعال این موضوعات را گسترش دهیم، گفت: اهمیت فضای مجازی یکی از موضوعات بوده به ویژه بازی‌های موبایلی مورد توجه و تاکید این اداره کل خواهد بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار