فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از کشف 10 هزار و 888 لیتر کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ 26 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، فیروز محمودی، عصر امروز در جمع خبرنگاران قاچاق کالا را یکی از آفات و موانع مهم در مسیر تولید ملی دانسته و اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۸۸۸ لیتر کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان پارس آباد کشف شد و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع می‌کند.

وی در ادامه به دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی کود مایع توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر پارس‌آباد و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپ عملیاتی با همراهی نماینده و کارشناس اداره آب و خاک به آدرس این مغازه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از کشف کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از این مغازه، با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند؛ افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

محمودی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب قاچاق کالا توسط افراد سودجو، مراتب را سریعاً به پلیس با تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار