مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات آبرسانی به ۷۵ روستا دارای تنش آبی در استان خبر داد و گفت: این اقدام با اعتباری بالغ‌ بر ۱۹ میلیارد تومان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 25 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی از آغاز عملیات آبرسانی به ۷۵ روستا در سطح چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این اقدام طی تفاهم‌نامه مشترک این شرکت و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به تفاهم‌نامه امضا شده آبرسانی به ۷۵ روستا دارای تنش آبی در سطح استان به صورت مشارکتی در دستور کار قرار گرفته است که این اقدام با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان انجام می‌شود که از این میزان ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعهد شرکت آب و فاضلاب استان و ۷ میلیارد نیز تعهد بنیاد برکت است.

وی با بیان اینکه ۷۵ روستا ذکر شده در هفت شهرستان چهارمحال و بختیاری واقع شده است، افزود: در این طرح به ۶ روستا در شهرستان بروجن، ۲۰ روستا در شهرستان لردگان، سه روستا در شهرستان کیار، سه روستا در شهرستان سامان، ۱۲ روستا در شهرستان خانمیرزا و پنج روستا در شهرستان بن آبرسانی می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی جهت تامین آب پایدار در ۷۵ روستا چهارمحال و بختیاری شامل حفر چاه، اصلاح شبکه آبرسانی روستاها، احداث مخزن ذخیره، اجرای خط انتقال، بهسازی چشمه، ساخت ایستگاه پمپاژ، تجهیز چاه، تهیه و نصب مخازن پیش ساخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار