رئیس شورای اسلامی شهر مشکین‌ دشت گفت:در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان البرز، احداث بیمارستان 500 تختخوابی به تصویب رسید و شرکت مپنا نیز از محل مسئولیت اجتماعی خود، هزینه احداث و تجهیز این بیمارستان را تقبل کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 25 October 2023

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در مشکین‌دشت احداث می شود

به گزارش «تابناک البرز» داوود اسدپناه گفت: با نگاه ویژه رئیس جمهور و هیات دولت، یک بیمارستان دولتی فوق تخصصی و جنرال (عمومی) با خدمات رایگان (تامین اجتماعی) در مشکین‌ دشت به عنوان اولین سرانه درمانی تخصیص یافت.

وی عنوان کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان البرز، احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی به تصویب رسید و شرکت مپنا نیز از محل مسئولیت اجتماعی خود، هزینه احداث و تجهیز این بیمارستان را تقبل کرده که این امر در صورتجلسه سفر رئیس جمهور نیز آورده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین‌ دشت با اشاره به اینکه از زمین ۱۵ هکتاری که به تازگی به شهرداری مشکین دشت واگذار شده، سه هکتار به احداث بیمارستان دولتی تخصیص داده شده است، افزود: با پیگیری و رایزنی های به عمل آمده از سوی فرمانداری و شورای شهر مشکین دشت در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، از محل زمین بازدید شد.

اسدپناه گفت: مقرر شد در فاز اول بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شد و در فاز بعدی دو هکتار دیگر به توسعه بیمارستان اختصاص خواهد یافت. شهر مشکین دشت تاکنون هیچ سرانه درمانی دولتی نداشته، لذا با تلاش مجموعه استانداری، فرمانداری و مدیریت شهری و نگاه ویژه ریاست جمهوری در آینده نزدیک شاهد احداث بیمارستان و درمانگاه ویژه دولتی در شهر مشکین دشت خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار