کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 26 October 2023
مجمع سازمان لیگ حدود چهارسال است که برگزار نشده و به تبع آن هیات رئیسه سازمان لیگ بعداز پایان دوره رسمی خود، مدتهاست که وجود قانونی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این مدت طولانی، سازمان لیگ عمدتا با سرپرست اداره شده و درگیری هایی بین اعضای جدا شده آن رخ داده بود. بسیاری از مدیران دوره قبلی دیگر در سمت سابق نبودند و از ریاست باشگاه یا هیات استانی کنار رفتند ‌که نظیر آن سعید آذری، منصور قنبرزاده و غیره هستند.

حالا بعد از انتخاب حیدر بهاروند به عنوان رئیس سازمان لیگ قرار است مقدمات برگزاری مجمع سازمان لیگ فراهم شود اما در اقدامی عجیب روز گذشته بدون سروصدا و بدون اینکه رسانه ها در جریان باشند نمایندگان هیات های استانی با تشکیل جلسه نفرات خود را برای حضور در مجمع سازمان لیگ انتخاب کرده اند.

موضوعی که باعث شده تا انتقاد خیلی ها بلند شود و این سوال ایجاد شود اگر روند انتخابات نفرات برای نمایندگان هیات ها روال قانونی و شفافی داشته چرا این قدر پنهانی این انتخابات انجام شده است؟ با حضور روسای هیات‌های فوتبال استان‌های کشور، انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

طبق این انتخابات که روز گذشته انجام شده نفرات زیر برگزیده شده اند:

۱-رحیم درزی خلردی ۱۰ رای (مازندران)

۲-عبدالکاظم طالقانی ۹ رای (خوزستان)

۳-محمدرضا غفاری ۸ رای (مرکزی)

۴-جواد ششگلانی ۸ رای (آذربایجان شرقی)

۵-حسین باجیوند ۶ رای (قزوین)

۶-قربانعلی الماس خاله ۶ رای (گیلان)

 

شش عضو از روسای هیات‌های فوتبال (۴عضو لیگ برتر - ۲ عضو لیگ یک) ۶عضو از مدیران تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی و رئیس، نائب رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ۱۵ عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران خواهند بود که پس از انتخاب تمامی اعضا، انتخابات هیات رئیسه سازمان لیگ از میان این ۱۵ عضو برگزار خواهد شد.

این نفرات در حالی انتخاب شده اند که خود سازمان لیگ این خبر را منتشر نکرده و اطلاع رسانی آن را به عهده هیات ها گذاشته است!!

این می‌تواند آغاز دوباره پنهان کاری و اولین گام اشتباه از سوی بهاروند باشد که در همین ابتدای کار و در اولین حرکت بعد از بازگشت دوباره اش به سازمان لیگ چنین چالشی را شاهد است اما واکنشی نسبت به آن ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار