مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، گفت: باتوجه به اینکه آزمون برگزار شده، افراد با مراجعه به سامانه حمایت، نوع دهک و طبقه خود را مشاهده کنند.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 24 October 2023

تکلیف یارانه زوج هایی که هر دو شاغل باشند چه می شود؟؟

به گزارش «تابناک البرز» عبدالله دارایی در خصوص جا به جایی دهک‌ها، گفت: این طرح اساسا طبق قانون وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال دو مرحله آزمونی برگزار می‌شود که در این آزمون تمام اعتراضات از جمله یارانه‌ها، دهک‌ها، افزایش‌ها و.... بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان شهریور ۱۴۰۲ آزمون برگزار شد، افزود: هنگامی که این آزمون برگزار می‌شود طبیعتا درآمد‌های بعضی از آدم‌ها متغییر و جمع گردش مالی سرپرست خانوارها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دارایی ادامه داد: افرادی که به عدم دریافت یارانه اعتراض داشتند با مستنداتی که در سامانه حمایت در اعتراض خود ثبت کردند، اعتراض آنها بررسی می‌شود و نتیجه بررسی طبیعتا جا به جایی بعضی از دهک‌های خانواده‌ها را دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به اینکه آزمون برگزار شده افراد با مراجعه به سامانه حمایت نوع دهک و طبقه خود را مشاهده کنند.

وی افزود: بعضی از افرادی که یارانه آنها قطع شده بود یا یارانه کمتری دریافت می‌کردند مورد بررسی قرار گرفته است. 

دارایی در پاسخ به این سوال که اگر خانم و آقا هر دو شاغل باشند جز دهک ۱۰ قرار می‌گیرند و یارانه به آنها تعلق نمی‌گیرد، گفت: اصلا بحث شاغل بودن مطرح نیست بحث گردش مالی خانوار است که میزان پرداخت یارانه و دهک بندی را مشخص می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار