فرمانده مرزبانی فراجا گفت: از ابتدای سال 738 هزار و 749 نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور خارج شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ 23 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، سردار احمد علی گودرزی در بازدید از مناطق مرزی استان گلستان اظهار داشت: با به‌کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو‌های دریایی در آب‌های جنوبی کشور، از قاچاق ۱۸ میلیون لیتر انواع سوخت کشف و ضبط شد.

وی افزود: با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اپتیکی و آموزش نیرو‌های متخصص مرزبانی، امنیت حاکم بر مرز‌های کشور در شرایط پایداری قرار دارد.

سردار گودرزی تصریح کرد: پایش تصویری مرزی در مناطق مختلف کشور در حال انجام است و در این راستا از انواع ابزار‌های جدید مانند دوربین‌های پیشرفته حرارتی، پهپاد‌ها و هلی شات استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در این هفت ماه نخست سال ابتدای سال ۷۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور خارج شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، بیش از ۴۳ تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان جنوب شرق کشور کشف و ضبط شده که عموما مواد مخدر صنعتی است. همچنین با تلاش‌های نیرو‌های مرزبانی، در همین مدت ۱۶ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی تاکید کرد: برای تقویت مرزبانی دریایی در گلستان، شناور ۶۰ فوتی حیدر از امروز در آب‌های سرزمینی این استان قرار خواهد گرفت.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار