معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از اهمیت‌های عملیات طوفان‌الاقصی این است که هیمنه رژیم صهیونیستی در زمینه بحث اطلاعاتی و امنیتی کاملا شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 23 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، احمد قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی به نوعی جهاد تبیین است و نقش اول در جهاد تبیین بر عهده روابط‌عمومی دستگاه‌هاست.

وی بیان داشت: دشمنان شبهاتی در فضای مجازی و رسانه‌ای در ذهن جوانان و نوجوانان القا می‌کنند و اولین سؤوالی که درباره عملیات طوفان‌الاقصی به ذهن بچه‌ها می‌رسد این است که چه لزومی داشت که حماس این حمله را آغاز کند و این شبهه وجود دارد، وظیفه ماست در بزنگاه روایت اول را به بچه‌ها و جوانان خودمان اعلام کنیم.

معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: یکی از اهمیت‌های عملیات طوفان‌الاقصی این است که هیمنه رژیم صهیونیستی در زمینه بحث اطلاعاتی و امنیتی کاملا شکسته شد و این در حالی‌ست که این رژیم هجدهمین قدرت نظامی دنیا و چهارمین قدرت نظامی در منطقه است و سلاح‌های غیرمتعارف هسته‌ای را دارد و فعال‌ترین و حساس‌ترین سیستم امنیتی را بعد از آمریکا دارد

قربانی تصریح کرد: دو سال برای اجرای عملیات طوفان‌الاقصی طرح‌ریزی شده است و فقط ۶ نفر از این عملیات خبر داشتند و این عملیات بیخ گوش صهیونیست‌ها طراحی شد و در قلب فلسطین اشغالی از زمین، هوا و دریا به مرجله اجرا درآمد.

در همین حال علی بیگ‌زاده معاون استاندار کرمان در سخنانی اظهار کرد: هر مظلومی این را می‌داند امروز دیگر جبهه مقاومت پشت آن‌ها می‌ایستد و در برابر هر ظالمی ایستادگی می‌کند و این دستاورد نتیجه خون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و شهدای حرم است.

وی از راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین در استان کرمان خبر داد و عمکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه جهاد تبیین را مطلوب خواند و ابراز داشت: یک هزار و ۱۲۳ پروژه با اعتباری برابر با ۲۷.۵ همت در استان طی هفته دولت کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد.

بیگ‌زاده از جهاد تبیین به‌عنوان عرصه مبارزه دایمی جریان حق و باطل نام برد و افزود: روابط‌عمومی‌ها یکی از پایه اساسی جهاد تبیین در کشور هستند و در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن موظفیم در برابر آن‌ها با جهاد تبیین صف‌آرایی داشته باشیم، زیرا در غیر این صورت کشور و مردم متضرر می‌شوند.

معاون استاندار کرمان بیان داشت: دستگاه‌ها مکلفند اطلاعات جهاد تبیین را در سامانه مربوطه درج کنند و هر سه ماه یکبار روابط عمومی موفق در این بخش معرفی می‌شوند.

بیگ‌زاده در پایان سخنان خود از برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد تبیین برای فرمانداران و مدیران کل با حضور استادان کشوری خبر داد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار