مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت : پروژه‌های راهداری، راه روستایی و حمل‌ونقلی منوجان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در انجام است.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ 23 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، مجتبی محمودی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های راهداری در شهرستان منوجان با اشاره به شتاب چند برابری روند احداث پروژه‌ها در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: با حمایت‌های مسؤولان و نماینده مردم در مجلس، پروژه‌های شاخص این شهرستان از جمله پروژه احداث محور دهکهان_بجگان، پل در حال تکمیل دهنو و پل تجدانو با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

محمودی از در دست اقدام بودن ۱۰ کیلومتر راه روستایی جهت بهره‌مندی بیش از ۱۰۰۰ خانوار از راه مناسب در حوزه شهرستان منوجان خبر داد و افزود: طی سال مالی گذشته نیز ۲۱ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی از تعمیر و مرمت ۱۰ دهانه پل ۵ متری محمدآباد به تیاب که در سنوات قبل در اثر سیلاب آسیب دیده بود یاد کرد و افزود: برای تقویت این پل نیز ۳ دهانه ۶ متری با اعتبار ۷ میلیارد تومان به آن اضافه شد و ۱۳۰۰ خانوار نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان به رشد بیش از ۱۷ برابری اعتبارات راهداری جنوب کرمان در دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: تخصیص و جذب ۱۰۴۰ میلیارد تومان اعتبار در سال مالی ۱۴۰۱ حکایت از رشد و افزایش اعتبارات در دولت مردمی دارد.

سراجی فرماندار منوجان نیز در این بازدید احداث محور دهکهان به بجگان را با توجه به اتصال بخش آسمینون در شهرستان منوجان به دهکهان در شهرستان کهنوج، کوتاه‌تر شدن راه ارتباطی و دسترسی مناسب‌تر و راحت‌تر مردم و کاربران جاده‌ای را مهم و حق مردم این منطقه دانست و بیان داشت: با اعتباری که در کمیته برنامه‌ریزی تخصیص داده شد، شاهد پیشرفت فیزیکی قابل قبول این محور هستیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار