در دیدار مدیر عامل نفت و گاز مارون با مدیر بنیاد مهدویت خوزستان عنوان شد:
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکشنبه 30 مهر با مدیرعامل بنیاد مهدویت استان خوزستان دیدار و با بیان اینکه امید به آینده، مولفه اصلی فرهنگ انتظارفرج است، تاکید کرد که براساس این رویکرد، ظهور منجی عالم بشریت(عج) موجبات عدالت، رهایی از ظلم و صلح جهانی را فراهم می آورد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 23 October 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری افزود: در حال حاضر، این صلح خواسته  همه جهانیان است چراکه آرامش، توسعه و ثروت را به همراه خواهد داشت و همه اینها از جهاتی به ما بستگی دارد چراکه به عنوان زمینه سازان ظهور، رسالت خطیری را همراستا با اهداف اقتصادی بر عهده داریم، هرچند که جمهوری اسلامی ایران، همواره برای رسیدن به لحظه موعود و ایجاد بسترهای لازم پیشگام امت اسلامی به ویژه شیعیان بوده است.

سید احمد پورفرجی، مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان با اشاره به اینکه ترویج و نشر فرهنگ مهدویت به عنوان راهبرد و هدف اصلی این بنیاد تعریف شده است، اظهار داشت: ظرفیت  عظیمی در صنعت نفت برای کمک به این هدف والا وجود دارد؛ جوانان مومن شاغل در این صنعت و حمایت مدیران ارشد می تواند تاثیر شگرفی در پیشبرد اهداف بنیاد در جامعه داشته باشد.

شایان ذکر است، بنیاد مهدویت با نام کامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در سال 1379 با کسب اجازه از مقام معظم رهبری، توسط حجت الاسلام و المسلمین قرائتی تاسیس شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار