سخنگوی شورای شهر کرج در پاسخ به اینکه آیا برای افزایش روزهای استفاده شهروندان از ایستگاه‌های چهارراه طالقانی و رجایی شهر برنامه ریزی شده، گفت: به زودی رام دوم قطار را تحویل می‌گیریم و بعد از آن تعداد روزهای استفاده از این ایستگاه‌ها افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 23 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» عمار ایزدیار با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی اظهار کرد: این پروژه در حدفاصل بلوار طالقانی تا بلوار انقلاب آماده بهره برداری شده و نورپردازی آن هم به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: با تکمیل مسیر دسترسی بلوار انقلاب، قطعه مد نظر به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول با اشاره به تصویب لایحه تامین مالی این پروژه توضیح داد: با این اقدام، با تزریق  ۴۵۰۰ میلیارد ریال به این پروژه موافقت شده است.

ایزدیار گفت: برای تامین مالی این پروژه که حدود ۱۰ درصد از بودجه عمرانی مدیریت شهری را به خود اختصاص داده، مقرر شد از محل بند ت تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام  شود که این ردیف درآمدی، حاصل تبدیل آرای اعاده به جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰  در سال های گذشته است.

وی ادامه داد: بخشی از بودجه مورد نیاز نیز از طریق تهاتر تامین می‌شود و البته قیودی که شورا اعمال کرده نیز لازم الاجرا خواهد بود.

عضو شورای شهر کرج همچنین اظهار کرد: در راستای اجرای تامین مالی این پروژه ۵۰ درصد یعنی ۲۲۵۰میلیارد ریال به پروژه تزریق خواهد شد و مابقی منوط به انجام تعهدات دولت و تعیین تکلیف فصل مشترک با پیمانکاران پروژه خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر کرج در ادامه در پاسخ به اینکه آیا برای افزایش روزهای استفاده شهروندان از ایستگاه‌های چهارراه طالقانی و رجایی شهر برنامه ریزی شده، گفت: به زودی رام دوم قطار را تحویل می‌گیریم و بعد از آن  تعداد روزهای استفاده از این ایستگاه‌ها افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار