محمدسعید امامی نیا به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 24 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مراسم تودیع معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام، در سالن الغدیر دادگستری استان ایلام برگزار شد.

منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور در این مراسم گفت: در استان ایلام ۸ مرکز  پزشکی قانونی وجود وارد که یک مرکز پزشکی قانونی در استان  ایلام و مابقی مرکز ها ۶ مورد بصورت امانی و یک مورد  نیز به عنوان استیجاری وجود دارد.

وی افزود: با تلاش و رایزنی های صورت گرفته در تلاش هستیم که همه این مراکز از حالت امانی و استیجاری خارج شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی یادآور شد: پزشکی قانونی کشور آمادگی کامل را در جهت برطرف کردن نیازهای استان از نظر تجهیزات، داراست.

وی در ادامه عنوان کرد: تقدیر بر این شد که از وجود جناب آقای طهماسبی در استان دیگری استفاده شود و با توجه بر سیاست های حاکم بر کشور، در جهت استفاده از مدیران جوان و با بررسی های صورت گرفته و استفاده کردن از نیرو های بومی جناب آقای امامی نیا به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی انتخاب شدند که برای این مدیر جوان آروزی موفقیت را خواستاریم.

عمران علیمحمدی رئیس دادگستری ایلام طی این مراسم عنوان کرد: آنچه در دنیا دارای اهمیت است و ما باید با تمام وجود آن حس کرده و معیار زندگی خود قرار دهیم، بندگی است و هیچ بندگی بالاتر از خدمت به خلق خدا وجود ندارد.

رئیس دادگستری استان ایلام در ادامه بیان کرد: امروز در شهرستان ها پزشکی قانونی فاخر وجود ندارد که یکی از دغدغه های به حق مردم است که بعد از ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب هنوز یک اداره که در شان پزشک و مردم باشد در شهرستان ایجاد نشده است.

علیمحمدی بیان کرد: آقای فرشاد طهماسبی مدیر اسبق پزشکی قانونی در تکریم ارباب رجوع با روی گشاده به مردم استان خدمت کرده اند. ان شاءالله در سنگر بعدی نیز خدمتگزار مردم باشد.

وی در پایان گفت : برای فرزند شایسته ایلام آقای امامی نیا به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی توفیق خدمت داریم که ان شاءالله بتوانند با سرعت و جدیت به پرونده های مردم رسیدگی کنند. 

در پایان این مراسم، با تقدیر از خدمات مهرشاد طهماسبی، محمد سعید امامی نیا به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان معرفی شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار