استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان و تأکید رئیس جمهور بر ادامه این پروژه تا سواحل خلیج‌فارس گفت: طرح آزاد راه بوشهر به فارس به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 22 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌زاده امشب در جلسه شورای اداری استان بوشهر با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در قتل و عام وحشیانه ملت بزرگ فلسطین و مردم غزه اظهار داشت: جبهه مقاومت فلسطین برای نخستین‌بار در خارج از خانه با دشمن مقابله و مبارزه می‌کند و این نشان دهنده این است که جبهه مقاومت به توانمندی بالایی رسیده و رژیم اشغالگر قدس را غافلگیر کرده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ راه نجات ندارد گفت: اکنون باریکه غزه به گستردگی قلوب آزادی‌خواهان، مظلومان و مخالفان ظالمان جهان رسیده و میلیون‌ها انسان آزاده آماده دفاع از قدس و غزه هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب با حمایت آمریکا و کشور‌های غربی انجام می‌شود تأکید کرد: به رژیم صهیونیستی آسیب جدی وارد شده که قابل ترمیم نیست و راهی برای نجات آنان وجود ندارد.

محمدی‌زاده در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند و اهمیت مشارکت حداکثری در این عرصه سیاسی، اجتماعی افزود: نظام اسلامی ایران مبتنی بر رأی مردم است و فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند رسالت مهم مسئولان اجرایی است.

وی از ابلاغ مصوبه سفر لنج‌های تجاری و باری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تلاش شود در سفر لنج‌ها به کشور‌های همسایه خلیج فارس قطعات و تجهیزات واسطه‌ای در راستای افزایش تولید و حل مشکلات صنایع در قالب کالای ته لنجی وارد شود.

استاندار بوشهر از اخذ افزایش قدرت موتور شناور‌های صیادی خبر داد و افزود: یکی از مطالبات مهم صیادان افزایش قدرت موتور‌های شناور‌ها بود که این مهم محقق شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت آزادراه شیراز به بوشهر افزود: در این راستا در ۲ سال گذشته هماهنگی مشترک و رایزنی‌های لازم بین استانداران بوشهر و فارس انجام شده است و رئیس جمهور در سفر اخیر به استان فارس این مهم را مورد تأکید قرار داد.

وی با اشاره به افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان و تأکید رئیس جمهور بر ادامه این پروژه تا سواحل خلیج‌فارس در استان بوشهر گفت: با تکمیل باند دوم بزرگراه دالکی به کنار تخته عملیات اجرایی قطعه نخست آزاد راه بوشهر آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مصوبه ساخت آزاده راه بوشهر از سوی رئیس جمهور اخذ شده است افزود: اجرا قطعه نخست این پروژه به طول ۲۵ کیلومتر در دستور کار استان بوشهر قرار دارد.

محمدی‌زاده در ادامه با بیان اینکه روز پنج‌شنبه برای مدیران کل و مسئولان شهرستان‌های این استان تعطیل نیست و روز کاری محسوب می‌شود افزود: روز پنجشنبه که ادارات و دستگاه‌های اداری و اجرایی استان بوشهر تعطیل است باید مدیران در محل کار حاضر باشند و دستگاه‌های نظارتی این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی افزایش اعضای کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تمام مدیران و کارکنان ادارات، دانش‌آموزان مقطع متوسطه، معلمان و دانشجویان باید عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

استاندار بوشهر استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های ادارات، مساجد و حسینیه‌های استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و افزود: باید زمینه توسعه کتابخانه دیجیتال برای دسترسی آسان جامعه هدف به آن در استان فراهم شود.

محمدی‌زاده توجه به فرزندآوری را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر چند در ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ازدواج در استان افزایش و آمار طلاق کاهش یافته است، ولی کفایت نمی‌کند و باید به فرزندآوری توجه ویژه شود.

وی از برگزاری مراسم جشن ازدواج آسان در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا سپاه استان بوشهر یک‌هزار و ۷۶۰ دست جهیزیه برای توزیع بین جامعه هدف تأمین کرده است.
منبع/فارس

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار