معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای کاهش تصادفات باید به سمت هوشمندسازی معابر حرکت کنیم، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، شهرداری‌های استان موظف به اجرای این برنامه هستند.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 22 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا طهماسب نجفی شامگاه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور فرمانداران و شهرداران استان در استانداری برگزار شد، با تاکید بر اتخاذ برنامه های جدید و تاثیرگذار برای رفع مشکلات ترافیکی در شهر کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در شورای ترافیک، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای در درون و برون شهری است که باید در شهر کرمانشاه به این موضوع توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در دیدار با مسئولان ذیربط بر اتخاذ تدابیر راهبردی برای کاهش تلفات جاده ای تاکید کرده اند بنابراین حرکت در این مسیر از اولویت های کاری در جلسات شورای ترافیک استان خواهد بود.

نجفی از شهرداری کرمانشاه خواست برای تسهیل و کاهش ترافیک در شهر کرمانشاه تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار خود قرار دهد.

وی از فرمانداران و شهرداران استان خواست که با تمام تلاش مصوبات و برنامه های این شورا را اجرایی و همواره و به صورت مستمر روند این مصوبات را پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور گفت: برای دور دوم این سفر به استان باید تلاش شود که در بحث ترافیک استان به پروژه های اثرگذارتر و اجرایی تر توجه شود و این پروژه ها تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسند.

وی در ادامه بر اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارت های بارندگی در فصل پاییز تاکید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار