مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: عملیات احداث، تعریض، تعمیر و ایمن سازی ۵۸ دستگاه پل در سطح محورهای مختلف این استان طی سال جاری انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 21 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: به منظور صیانت، ارتقا ایمنی و تسهیل تردد، عملیات احداث، تعمیر، تعریض و ایمنی سازی ۵۸ دستگاه پل جاده‌ای در استان ایلام اجرایی شد.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ دستگاه پل تعریض، ۲۲ دستگاه پل تعمیرات اساسی و ۶ دستگاه پل در سطح راه های استان ایلام در سال جاری نیز احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی و تعریض ۹۵ دستگاه پل در سطح راه های استان در سال جاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

چشمه خاور اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه ها از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و به صورت امانی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری گفت: در نیمه نخست سال جاری نزدیک به ۳۸ کیلومتر روشنایی تونل ها، ۱۷۴ چشمک زن، سه هزار و ۱۵۵ عدد تعمیرات تابلو و علائم ایمنی و ۸۶ عدد ایمن سازی گاردریل پل ها انجام شده است.

چشمه خاور از نصب ۱۴ کیلومتر نیوجرسی در سطح راه های مواصلاتی استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و افزود: راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار