فرماندار چوار:
فرماندار چوار از بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی چوار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 21 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی در بازدید از تصفیه خانه چوار از راه اندازی و بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی این شهرستان، به عنوان مطالبه ۲۰ ساله مردم، به‌ویژه کشاورزان و دامداران خبر داد.

و اظهار داشت: شهرک صنعتی شهرستان چوار به‌عنوان یک مرکز صنعتی عظیم با حجم نیروی کار قابل توجه از ظرفیت‌های ویژه شهرستان به شمار می‌رود، اما طی سالیان اخیر برخی مسائل زیست محیطی ناشی از فعالیت این مجموعه نارضایتی مردم مناطق مختلف شهرستان را به همراه داشته است.

وی افزود: با توجه به مطالبه بحق مردم، رفع مشکل رهاسازی پساب شهرک صنعتی در دستور کار قرار گرفت و رایزنی‌های فراوانی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت و امروز خوشبختانه شاهد افتتاح و راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی هستیم.

یعقوبی در پایان با قدردانی از همراهی و مساعدت مسئولان سابق و کنونی دادگستری شهرستان چوار، مدیرعامل شهرک صنعتی، مدیران کل سابق و کنونی محیط زیست استان، شبکه بهداشت شهرستان و صبر و شکیبایی مردم شریف شهرستان چوار، راه اندازی و بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی را تحقق مطالبه چندین ساله کشاورزان، دامداران و اهالی خواند و این اتفاق را گامی بلند در راستای فعالیت سالم شهرک صنعتی در کنار رضایت‌مندی مردم دانست./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار