کد خبر: ۱۱۳۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 20 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، امام جمعه ساری گفت: آمدن بایدن به فلسطین اشغالی نشان داده که آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی و این جنایت‌هاست، قلب ایران برای غزه تپید و چشم ایران به یاد غزه گریست و مردم ایران برای غزه سنگ‌ تمام گذاشتند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمله مصلای امام خمینی (ره) ساری، اظهار کرد: همه شما خوبان، تقوادوستان و تقواجویان را به تقوادوستی و تقواجویی سفارش و توصیه می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است، ضمن تبریک این میلاد مبارک، افزود: وجود نازنین پیامبر بزرگوار اسلام (ص) فرمودند که اگر کسی کمک‌طلبی و کمک‌خواهی یک مسلمان را بشنود اما به کمکش نشتابد او مسلمان نیست.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: امروز تمام دنیا صدای کمک‌خواهی مظلومان غزه را شنید که بیش از هزار نفر در صحن‌ بیمارستان از بیمار، پرستار و مردم بی‌دفاع غیرنظامی کشته و شهید شدند، مدرسه‌ای بمباران شده و موارد دیگر، همه ما وظیفه داریم به کمک آنان بشتابیم، آن‌ها نیاز به جمعیت و نیروی انسانی ندارند چون هم جمعیتشان زیاد است و هم اهل مبارزه و دفاع هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه نیاز به محکوم کردن ظالمان و جنایت‌کاران و دفاع و حمایت از مظلومان داریم، گفت: امروز در سطح بین‌المللی اقداماتی اتفاق می افتد، وزیر امور خارجه‌مان به کشورهای منطقه می‌رود با کشورها صحبت می‌کند تا بیانیه یا اقدامی در محکومیت اقدامات غاصبانه صهیونیست انجام شود، ما نیز کمک‌های مادی می‌توانیم داشته باشیم، استفاده از کالاهای اسرائیلی باید ممنوع اعلام شود، امروز نیاز به حمایت و کمک است.

امام جمعه ساری ادامه داد: ایران عزیز ما در این روزها خوب درخشیده، انواع راهپیمایی‌ها و تجمعات از جمله در دیار علوی مازندران همچون مرکز استان که مردم پرشور به تجمعات پیوستند و اعلام حمایت کردند، قلب ایران برای غزه تپید و چشم ایران به یاد غزه گریست و مردم ایران برای غزه سنگ‌ تمام گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه قدس قدمگاه پیامبر عزیز ما در شب معراج است، خاطرنشان کرد: از قدس، مایه حیات به حوزه مقاومت، به جهاد و دفاع می‌رسد و از این بابت خدا را شاکریم که در راستای آزادسازی قدمگاه پیغمبر (ص) اولین قبله مسلمانان تا جایی که توانستیم وظایف خودمان را انجام دادیم.

وی با اشاره به سخنرانان پیش از خطبه (سرپرست اداره کل بیمه سلامت و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران)، گفت: اینکه در این دولت پنج دهک بیمه رایگان سلامت شدند جای تقدیر دارد، امروز مسائل سیاسی روز نیز در این تریبون تبیین شد.

آیت الله محمدی لائینی همچنین اظهار کرد: شیاطین به یکدیگر کمک می‌کنند پس مومنان باید به کمک یکدیگر بشتابند؛ شما ببینید بایدن در این شرایط به سرزمین فلسطین اشغالی می‌رود و به صراحت از این جنایت‌ها و شیطان منطقه اعلام حمایت می‌کند، رژیم پهلوی هم اگر بود مفلوک نوکر چنین جنایت‌کارانی بودند شاه ما و دولت‌مردان آن روز نوکر اسرائیل و آمریکا بودند و بدون اجازه آن‌ها آب نمی‌خوردند اما خدا را شاکریم به برکت انقلاب اسلامی چنین شجره خبیثه‌ای سرنگون شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: امروز تمام کسانی که در دولت سیاه رژیم گذشته کارگزاران و کارکنان آن بودند و کسانی که به دنبال سلطنت‌طلبی هستند در جنایت‌های این رژیم غاصب شریک هستند چون آن را تقویت کرده و در خدمت آن رژیم بودند، آمدن بایدن به فلسطین اشغالی نشان داده که آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی و این جنایت‌هاست، دژخیمان صهیونیست بدانند خدا جای حق نشسته و آه مظلومان غزه حکومت ظالمانه آنان را به‌زودی ریشه‌کن خواهد کرد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار