امام جمعه شیراز با محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه اسرائیل گفت: عرصه امتحان الهی ، مومن و منافق را از یکدیگر جدا می‌کند و همه امت اسلامی باید یک صدا فریاد بزنند که این مقاومت و جنگ تا شکست کامل اسرائیل ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 20 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز گفت: انسان‌های آگاه و وجدان‌های بیدار در برابر جنایاتی که در فلسطین رخ میدهد بی تفاوت نیستند
آیت الله دژکام با بیان اینکه در روز‌های گذشته شاهد دو رویداد در نوار غزه بودیم گفت: اولین رویداد طوفان الاقصی و حرکت دفاعی نیرو‌های حماس علیه نظامیان صهیونیست برای بازپس‌گیری خانه هایشان بود و عظمت ایمان و قدرت مقاومت را نشان داد و موجب سربلندی امت اسلامی شد.
نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: رویداد دیگر بمباران بیمارستان المعمدانی توسط اسرائیل بود که جنایت بزرگ علیه بشریت رقم زد و در آن صد‌ها کودک و زن و بیمار بی دفاع به شهادت رسیدند.
آیت الله دژکام با محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه اسرائیل گفت: عرصه امتحان الهی ، مومن و منافق را از یکدیگر جدا می‌کند و همه امت اسلامی باید یک صدا فریاد بزنند که این مقاومت و جنگ تا شکست کامل اسرائیل ادامه خواهد داشت.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سال جاری، گفت: سیاست‌های کلی انتخابات توسط رهبرانقلاب در ۱۸ ماده ابلاغ شده که با اجرای دقیق آن، انتخابات برگزار خواهد شد.
آیت‌الله دژکام افزود: مقام معظم رهبری در بند نخست این سیاست‌ها در رابطه با حوزه‌های انتخاباتی اعلام کردند که این موضوع بر مبنای جمعیت مشخص شود، اما هنوزدر برخی از شهر‌ها این تقسیم بندی به تغییر و افزایش تعداد نمایندگان نیازدارد.
امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش ما ارتش مکتبی، ارزشی، دینی و اسلامی است و از تلاش‌های روحانیون و افسران عقیدتی سیاسی قدردانی می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار