امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : امت اسلامی در برابر آنانی که رجز خوانی می کنند و چنین جنایت می آفریند، باید به وظیفه دینی خود عمل کند، وحدتی در جهان اسلام و در بین امت ها و دولت های اسلامی ایجاد شود که این وحدت می تواند دشمن را به زانو درآورد.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 20 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ استان ایلام حجت الاسلام اله نور کریمی تبار بیان داشت :  از زمان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و سلامت و در طول این سالها، افزون بر سه هزار شهید گرانقدر تقدیم پیشگاه خداوند کرده است.

وی گفت : مردم مظلوم فلسطین و غزه در طول ۱۳ روز، افزون بر ۳ هزار و ۷۸۵ شهید و بیش از ۱۳ هزار مجروح داشته اند،

امام جمعه ایلام گفت :  رییس جمهور آمریکا و برخی از سران کشورهای غربی برای اعلام حمایت در این رژیم حضور پیدا می کنند، در واقع برای نسل کشی از این رژیم منحوس حمایت می کنند که مایه رسوایی رییس جمهور آمریکا است که به جای حمایت از حقوق بشر، از انسان کشی و کودک کشی این رژیم غاصب حمایت می کنند و با افتخار می گوید که الان پشتیبان آنها هستیم.

وی ادامه داد :  امت اسلامی در برابر آنانی که رجز خوانی می کنند و چنین جنایت می آفریند، باید به وظیفه دینی خود عمل کند، وحدتی در جهان اسلام و در بین امت ها و دولت های اسلامی ایجاد شود که این وحدت می تواند دشمن را به زانو درآورد.

وی گفت :  اگر دیروز در جبهه مقاومت برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) لشکر "حیدریون"، "فاطمیون"، "زینبیون"، "حزب الله"، " انصار الله" و "حشد الشعبی" تشکیل شد، امروزه برای دفاع از قدس، مسجد الاقصی و کودکان مسلمان و بی دفاع فلسطین بسیج جهان اسلامی و آزادگان جهان اسلام تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار خاطرنشان کرد : جنگ زدگان فلسطینی، نیاز به کمک مالی و معنوی ما دارند، بسیاری از جوانان رشید و برومند ما اعلام آمادگی کرده و لحظه شماری می کنند که اجازه داده شود با تمام وجود در برابر این صهیونیست های جنایتکار قرار گیرند و انتقام شهدای مظلوم را بگیرند، هر کس متناسب با توانی که دارد، در این مجاهدت مردم مظلوم فلسطین شریک شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار