آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان مرکزی که قرار بود صبح امروز برگزار شود، لغو و به روز دیگری موکول شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ 20 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاه استان مرکزی در این رابطه به رسانه‌ها گفت: با توجه به نحوه چیدمان صندلی‌های آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه امتحانی شهر اراک، امکان برگزاری این آزمون وجود نداشت. 

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر حوزه امتحانی، ستاد برگزاری آزمون در تهران و استان مرکزی درباره لغو برگزاری آزمون تصمیم گرفت.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان مرکزی، گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با «سازمان اداری و استخدامی کشور» و «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، به منظور جلوگیری از تضییع حق داوطلبان آزمون جایگزین در روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه در این استان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اراک برای سه هزار متقاضی به علت همخوانی نداشتن سوالات با کد داوطلبان لغو شد تا حق متقاضیان پایمال نشود.

بهنام نظری با عذرخواهی از بروز این مشکل، افزود: برای رعایت تدابیر لازم، دفترچه آزمون در دقیقه ۹۰ بازگشایی شد که مغایرت کد داوطلب با رشته، موجب شد تا آزمون لغو شود.

وی با بیان اینکه، بخش عمده مشکل پیش آمده مربوط به تهران است تاکید کرد: سوالات این آزمون از تهران ارسال شده و دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی نیز مسئول برگزارکننده این آزمون بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، لو رفتن سوالات آزمون را تکذیب کرد و گفت: لغو آزمون برای رفع شبه انجام شده تا حق داوطلبان ضایع نشود.

نظری گفت: یک کمیته تخصصی برای مشخص شدن مقصران این مشکل تشکیل شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار