بیستمین دوره المپیاد کشتی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در کرمانشاه با حضور ١٨ استان از سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 20 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بیستمین دوره المپیاد کشتی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سال جاری از ٢۵ لغایت ٢٨ مهر ماه در کرمانشاه برگزار شد.

این المپیاد با حضور ١٨ استان کشور و ٩۶ شرکت کننده با مشارکت عوامل اجرایی و کارکنان اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد.

آیین اختتامیه این المپیاد امروز (پنجشنبه ٢٧ مهر ماه) در هتل پارسیان کرمانشاه و با حضور مهمانان ویژه از جمله امیری مدیر خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی، شاهرخ بابایی رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت، اسکندر کاکایی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه و دیگر مدعوین برگزار شد.

در این آیین نفرات برتر اوزان مختلف کشتی معرفی و مدال کسب کردند.

در وزن ۵٧ کیلوگرم آقایان حسن کاویانی از استان فارس، احمد مرادی نژاد از استان لرستان و فرشید عیسی پور از استان کرمانشاه به ترتیب مقام نخست، دوم و سوم را کسب کردند.

در وزن ۶١ کیلوگرم آقایان وحید آتش پیکر از استان کرمانشاه، مسعود پیرخضری از استان کردستان و مهدی آبار از استان گلستان مقام‌های نخست، دوم و سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم آقایان فرشید حسین پناهی از استان کردستان، علیرضا امیری از استان کرمانشاه و علیرضا اسلامی از استان گلستان نفرات نخست، دوم و سوم شدند.

در وزن ٧٠ کیلوگرم آقایان ایمان مروی از قزوین، مهدی ترابی از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام نخست و دوم و آقایان امین مجردی از خراسان شمالی و جلال حیدری از استان زنجان نفرات سوم را کسب کردند.

در وزن ٧۴ کیلوگرم آقایان احسان عسگری از مرکزی، علی علی محمدی از زنجان و مهدی نوری از آذربایجان شرقی مقام‌های نخست، دوم و سوم را کسب کردند.

در وزن ٧٩ کیلوگرم آقایان مرتضی پیرمحمدی از زنجان، سردار ویسی از کردستان به ترتیب مقام‌های نخست و دوم و آقایان محمد علی خانی از گلستان و اکبر مقصودی از درمان تهران رتبه‌های سوم این وز را کسب کردند.

در وزن ٨۶ کیلوگرم آقایان مهدی شاکرمی از استان لرستان، مهدی قره گوزلو از استان قم به ترتیب نفرات نخست و دوم و آقایان کیا کریم پور از استان کردستان و موسی شعبان پناه از استان گیلان سوم شدند.

در وزن ٩٢ کیلوگرم آقایان محمد طهماسبی از تهران غرب و سیامک حبیبی از کرمانشاه به ترتیب نفرات نخست و دوم و آقایان محمد جادری از همدان و مهدی نویدلو از زنجان
نفرات سوم شدند.

در وزن ٩٧ کیلوگرم آقایان پیمان رنجبر از استان کردستان، عباس محبی سلیم از درمان تهران به ترتیب نفرات اول و دوم و آقایان حسن احمد آبادی از خراسان رضوی و بهنام گرامی نژاد از استان لرستان نفرات سوم شدند.

در وزن ١٢۵ کیلوگرم آقایان احسان جمشیدی، محسن پولادوند از لرستان و علی عزیزی از خراسان شمالی به ترتیب نفرات نخست، دوم و سوم این مسابقات شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار