استاندار سمنان گفت: از محل سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان سمنان، ۲۰ دستگاه اتوبوس برای تقویت خدمات شهرداری‌های استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 18 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان اظهار کرد: ارتباط دوسویه و قوی بین شهرداری‌ها و سازمان همیاری شهرداری‌های استان مکمل و تقویت‌کننده اقدامات و توان عملیاتی شهرداری‌های استان است.

وی تصریح کرد: شهرداری‌های استان سمنان باید در راستای تقویت عملکرد خود دنبال ایجاد منابع مالی پایدار و تأمین مالی مطلوب و خودکفایی باشند.

استاندار سمنان اضافه کرد: کارها و اقدامات خوبی توسط شهرداری‌های استان سمنان در حوزه عمرانی، فرهنگی، نشاط اجتماعی و اقتصادی شکل گرفت که جای تقدیر دارد.

هاشمی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان اولویت واگذاری پروژه‌هایی که از لحاظ قانونی منعی ندارد، را به شهرداری‌های استان اختصاص دهد.

وی ادامه داد: ظرفیت اعتباری بسیار مطلوبی در کشور در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار دارد که می‌طلبد سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر از این بخش، ارتباطات خود را با مرکز تقویت کند.

استاندار سمنان ادامه داد: از محل سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان سمنان، ۲۰ دستگاه اتوبوس برای تقویت خدمات شهرداری‌های استان اختصاص یافت که نیاز است در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین، این مهم اطلاع‌رسانی شود.

هاشمی بیان کرد: نیاز است تا شهرداری‌های استان سمنان برنامه‌ریزی ویژه‌ای را به‌منظور تحقق مشارکت حداکثری در امر انتخابات پیش رو تدبیر کنند.

وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر در غزه گفت: صهیونیست‌ها با روحیه حیوانی خود، بیمارستانی که از منظر همه سازمان‌های بین‌المللی جزو نقاط ممنوعه است، را بمباران کرده و صدها تن از زنان و کودکان را به شهادت رساندند و انتظاری بیش از این جنایت‌ها از این رژیم حیوانی نمی‌رود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار