استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛
استاندار کرمانشاه گفت: مهمترین نکته‌ای که باید در کار خیر مد نظر قرار دهیم حراست و پاسبانی تمام عیار از عزت و کرامت کسانی است که مخاطب ما قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 17 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز سه‌شنبه (۲۵ مهر ماه) در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار کرد: آنچه که امروز ما را در این مراسم دور هم جمع کرده تکریم به خلق خدا است.

وی افزود: یکی از برکات وجود امام خمینی (ره) در اولین اقداماتش در پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس کمیته امداد بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر شاهد خیرات و برکات بیشمار این کمیته هستیم و این یک انگیزه بسیار خوب و الهی است و امید است که همه در این کار خیر جزء شریکان خوب باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین نکته‌ای که باید در کار خیر مد نظر قرار دهیم حراست و پاسبانی تمام عیار از عزت و کرامت کسانی است که مخاطب ما قرار می‌گیرد.

صحرایی اذعان کرد: نکته مهم دیگر این است که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز تاکید جدی دارند تمرکز در یک راهبرد بسیار مهم به نام توانمندسازی است.

این مقام مسئول ابراز کرد: در فعالیت‌های کمیته امداد خیرین و هر مجموعه دیگری که در این حوزه فعالیت دارد تمرکزمان را بر نسل نو بگذاریم و در مجموعه فعالیت‌هایمان به ویژه در استان کرمانشاه یک پیوست مهم در تمامی اقداماتمان مورد توجه باشد و آن تمرکز به نسل نو است.

وی عنوان کرد: توجه به نسل نو فقط آموزش الفبا به آن‌ها نیست بلکه در توانمندسازی در تربیت فرهنگ کار در تقویت قوه خلاق و رفاه کودکان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار