جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:۲ هزار بسته کمک‌های مومنانه و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با کمک خیرین و بسیج میان ولی نعمتان جامعه توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 17 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری در حاشیه سفر به شهرستان خنداب گفت:ساخت ۳۰ واحد محرومین در این شهرستان در حال ساخت است.

وی گفت:استخر ذخیره آب کشاورزی با حجم‌های ۶ و هشت هزار متر مکعب با اعتبار چهار میلیارد ریال در روستای درمن بخش قره چای از توابع شهرستان خنداب امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین امسال ۳۰۰ متر اجرای طرح کانال آب تاکنون اجرا شده است که این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در همین راستا ۲ هزار بسته کمک‌های مومنانه و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با کمک خیرین و بسیج میان ولی نعمتان جامعه توزیع شد.

سردار عسگری گفت: سپاه در راستای رفع محرومیت زدایی اقدام به ساخت خانه‌های محروم می‌کند و در این راستا از ظرفیت بسیج سازندگی، سپاه و تمامی نهادها که در این امر خطیر تعامل و هم افزایی دارند تقدیر می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه موضوع توسعه به ویژه توسعه روستایی در اولویت است از این رو مأموریت سازندگی و محرومیت زدایی همچنان به عنوان محور اصلی فعالیت سپاه و بسیج مطرح است و بسیج سازندگی استان مرکزی در راستای محرومیت زدایی توانسته گام‌های مثبتی بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار