دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار اردبیل در قالب اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 16 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از دادگستری اردبیل، جلال آفاقی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: برابر وعده‌های داده شده به مردم، طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش و اعلام پایان هرگونه شرارت و ناامنی در اردبیل از سه روز قبل آغاز شده و این طرح با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هیچ ارفاق قانونی برای افراد دستگیر شده وجود نخواهد داشت و سنگین‌ترین مجازات‌ها در انتظار مخلان نظم و آرامش و آسایش عمومی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تاکید کرد: حسب گزارش‌های واصله همزمان با ورود دادستانی و اجرای طرح ویژه قضایی و انتظامی با چتر حمایتی و پیوست‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان، تعدادی از اراذل و اوباش به‌دلیل احساس ناامنی شهر اردبیل را ترک کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.

آفاقی بیان کرد: مزاحمین به آرامش و آسایش شهروندان اردبیلی را در هر جای کشور باشد، در چنگ قانون گرفتار خواهیم کرد.

وی گفت: تا اعلام برچیده شدن کامل هرگونه شرارت و مصادیق ناامنی و اعلام حذف کامل اراذل و اوباش طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همین جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار