مدیرکل دفتر فنی وزارت کشور با بیان اینکه تامین مسکن جزو اولویت‌های دولت است، گفت: تامین و واگذاری رایگان و 99 ساله زمین در روستاها باید عملیاتی شود تا اسکان روستائیان در روستاها ادامه و بازگشت روستازادگان هم میسر شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 15 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، وحید قربانی، مدیرکل دفتر فنی وزارت کشور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه تأمین مسکن بزرگ‌ترین وعده دولت سیزدهم بود، اظهار کرد: بر اساس همین وعده ۴ میلیون مسکن با همین بضاعت اندک و محدودیت‌های فراوان عملیاتی خواهد شد که زنجان در این حوزه پیشرو و نقطه قوت محسوب می‌شود.
مدیرکل دفتر فنی وزارت کشور با بیان اینکه پیشرو بودن در امر مسکن چالش‌های خاص خود را دارد، افزود: حل این چالش‌ها در استان‌های پیشرو، به رفع مشکلات در آینده کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه واحد‌های مسکن در دست احداث مورد بازدید قرار گرفته زنجان، از لحاظ کیفیت و سرعت و قیمت تمام شده بسیار خوب بود، تصریح کرد: نقطه آسیب مدنظر، بخش خدمات زیربنایی و روبنایی است که اگر هم‌زمان فراهم نشود، این مناطق تبدیل به مناطق ضعیف شهری شده و در آینده هم تبدیل به معضل می‌شود.
قربانی به انتخاب کارگزار در دو بخش غرب و شرق زنجان اشاره و تأکید کرد: این اقدام ارزشمند است، ضمن اینکه اجرای روبنا‌ها و زیرساخت‌ها هم مورد بازدید قرار گرفت و باید بر فرآیند آماده‌سازی در ارگان‌های خدمات‌رسان هم نظارت شود تا ارائه خدمات همزمان با تحویل واحد‌ها آغاز شود.
مدیرکل دفتر فنی وزارت کشور با بیان اینکه تامین مسکن جزو اولویت‌های دولت است، افزود: تامین و واگذاری رایگان و ۹۹ ساله زمین در روستا‌ها باید عملیاتی شود تا اسکان روستائیان در روستا‌ها ادامه و بازگشت روستازادگان هم میسر شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار