مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: محور شهرکرد به شلمزار پرحادثه‌ترین نقطه استان است که تا کنون حدود ۱۳ کیلومتر از مجموع ۲۶ کیلومتر باقی مانده از مسیر با همکاری دستگاه‌های مربوطه چهار خطه شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 15 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی صبح امروز در در جلسه شورای راهبردی تصادفات چهار محال و بختیاری گفت: محور شهرکرد به شلمزار پرحادثه‌ترین نقطه استان است و تا کنون حدود ۱۳ کیلومتر از مجموع ۲۶ کیلومتر باقی مانده از مسیر با همکاری دستگاه‌های مربوطه چهار خطه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال پنج کیلومتر از جاده بلداجی ـ گندمان، ۶ کیلومتر جاده بن ـ بروجن به بهره برداری رسیده است و افتتاح تقاطع سه راهی هفشجان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ۲ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های در سفر نخست ریاست جمهوری به استان در نظر گرفته شده است.

مقصودی اضافه کرد: باتوجه به اینکه استان کوهستانی است و باید در بسیاری از جاده‌ها تونل احداث شود، هزینه چند برابر می‌شود.

بروجن با ۲۱ فوتی رتبه اول فوتی‌های تصادفی در استان

محمود شمسی‌پور رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست گفت: طی هفت ماهه ابتدایی امسال بروجن با ۲۱ فوتی رتبه اول، شهرکرد با ۱۸ فوتی رتبه دوم و لردگان با ۱۲ فوتی رتبه سوم را دارد.

وی ادامه داد: در همین بازه زمانی در مجموع اورژانس استان ۶ هزار و ۷۰۰ ماموریت انجام داده که این تعداد شامل ۳ هزار و ۷۰۰ ماموریت درون شهری و ۳ هزار و ۱۷ ماموریت برون شهری است.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار