دادستانی سرپل ذهاب، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات کرمانشاه برای حل مشکلات شهرداری سرپل‌ذهاب ورود کردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 15 October 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، امیر فیضی در پی گزارشات و نارضایتی‌های مردمی در خصوص مجموعه شهرداری و شورای شهر و استخدامی‌ها و استفاده غیرمجاز از بیت المال در شهرداری سرپل ذهاب، اظهار کرد: ضمن ارجاع پرونده به اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخشی از آن به سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان، باید از استخدامی های غیرقانونی در شهرداری سرپل‌ذهاب جلوگیری شود. 
 
وی افزود: در بحث استخدام هم‌ باید تشریفات قانونی رعایت شود و تمامی اقداماتی که در حوزه سوء استفاده از بیت‌المال صورت گرفته باشد طبق بررسی دقیق پرونده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره اطلاعات شهرستان در حال رسیدگی و طی مراحل قانونی است. 
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: کارمندان و افرادی که این مدت سرکار حاضر نبوده و به صورت غیرمجاز از بیت المال استفاده یا مباِلغی را دریافت کردند ضمن تشکیل پرونده قضایی در دستور کار ضابطین اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره اطلاعات قرار گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار