نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اهمیت فلسطین برای نظام گفت: این اهمیت همچنان به عنوان نخستین خاکریز جبهه مقاومت پابرجاست.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ 13 October 2023

به گزارش زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر زنجان، با تأکید بر اهمیت فلسطین برای نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان نخستین خاکریز جبهه مقاومت اظهار کرد: این اهمیت همچنان پابرجاست و امیدوارم به‌زودی این رژیم سفاک و کودک کش متلاش شده و از بین برود.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به وقوع زلزله افغانستان اشاره و تصریح کرد: حضور ۲۰ساله امریکا در این کشور، همه زیرساخت‌ها را از بین برده و نابود کرده است ازاین‌رو مردم فقیر افغانستان برای بهبود وضعیت زندگی نیاز به کمک دارند.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو از جمله هفته اولیاومربیان افزود: باتوجه‌به تأثیر قابل‌توجه مدرسه به عنوان بستر اصلی تربیت اسلامی و پرورش آینده‌سازان جامعه، باید به امور مدارس توجه ویژه انجام شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی به دست منافقین در سال ۶۱، تصریح کرد: این شهید در ۹۰ سالگی به جبهه می‌رود و موجب روحیه دهی به رزمندگان می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان فرا رسیدن روز جهانی استاندارد اشاره کرد و افزود: توجه به استاندارد بودن کالا‌ها امری ضروری است، چرا که باکیفیت کیفیت کالا در ارتباط است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار