مردم اردبیل امروز با حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از فلسطین، با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به رخ کشیدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 13 October 2023

به گزارش تابناک اردبیلو به نقل از خبرگزاری فارس، مردم اردبیل امروز با حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از فلسطین، با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به رخ کشیدند.

مردم اردبیل راهپیمایی خود را از میدان شریعتی آغاز کردند و در طول مسیر با شعار‌های مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده و اقدامات اخیر این رژیم کودک‌کش را محکوم کردند.

مردم ولایی اردبیل در راهپیمایی خود اعلام کردند که باید همگرایی و همدردی بیشتری را با امت اسلامی داشته باشیم و در برابر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش که در روز‌های اخیر با عملیات طوفان الاقصی در هم شکست ایستادگی کرد.





اردبیلی‌ها امروز مظلومیت مردم فلسطین را فریاد می‌زنند

امروزه هم‌چنان مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسئله بین المللی و آرمان جهانی تبدیل شده و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی‌رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

روز شنبه ۱۵ مهر ماه بود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با عملیات طوفان الاقصی مواضع رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد و پس از آن رژیم صهیونیستی دست به اقدامات جنایت آمیز خود زده و با استفاده از بمب‌های سنگین و فسفری حملات خود به مناطق مسکونی غزه را آغاز کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار