مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کلیه افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی سازمان بهزیستی و کمیته امداد هم مشمول این افزایش ۱۲۰ هزار تومانی هستند.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 12 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: از شنبه هفته آینده دهک‌های شش و هفت یارانه بگیر مشمول افزایش ۱۲۰ هزار تومان یارانه می‌شوند، مشروط بر اینکه معادل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌ای که دارند از ۱۱ قلم کالای اساسی که در طرح پبیش بینی شده است، خرید کنند.
امیدی بیان کرد: در مجموع دهک‌های اول تا هفتم مشمول افزایش یارانه ۱۲۰ هزار تومان می‌شوند که علاوه براین دهک‌ها، کلیه افراد زیر پوشش نهاد‌های حمایتی سازمان بهزیستی و کمیته امداد هم مشمول این افزایش ۱۲۰ هزار تومانی هستند.
او گفت: در استان مرکزی در مجموع تعداد بیش از هزار و ۴۰۰ فروشگاه و مغازه تجهیز و آماده و در حال ارائه خدمات به کالا برگ الکترونیکی هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تاکنون در استان مرکزی معادل ۱۳۱ میلیارد تومان خرید کالا برگ الکترونیکی داشتیم.
امیدی با بیان اینکه بعضی از فروشگاه‌ها تخفیف دارند، گفت: قیمت کالایی که لحاظ می‌شود آن قیمت تخفیف از آن کسر می‌شود و درصدی از آن هم از یارانه آن خانوار کسر می‌شود و درصدی هم از مبلغ نقدی که در کارت سرپرست خانوار وجود دارد کسر خواهد شد؛ و علاوه بر آن ۱۲۰ هزار تومانی اضافه می‌شود چنانچه تورمی در این مدت باشد آن نیز توسط دولت پوشش داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار