نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم فلسطین سابقه بیش از ۷۰ ساله دارد، گفت: کشتار فعلی با توجه به شرایط هیچ آورده‌ای برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت و امیدوارم این وقایع وحدت‌آفرین باشد که نشانه‌های آن در حال عیان شدن است.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 12 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح وضعیت غزه به لحاظ جغرافیایی و انسانی اظهار کرد: این منطقه یک باریکه محاصره شده است که در مقابل رژیم صهیونیستی دارای صاحب سبک دفاعی خاص ایستادگی می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم فلسطین سابقه بیش از ۷۰ ساله دارد، افزود: کشتار فعلی با توجه به شرایط هیچ آورده‌ای برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت و امیدوارم این وقایع وحدت‌آفرین باشد که نشانه‌های آن در حال عیان شدن است.
وی یکدست شدن دولت و مجلس را یک فرمول برای پیشبرد امور در راستای حل مشکلات دانست و تصریح کرد: یکدست شدن به معنی پوشش خطا‌ها نیست و شاید اختلاف سلیقه هم بیشتر باشد، ولی اصل در این همگرایی برای حل مشکلات است.
طاهری با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور به صورت فراقوه‌ای برگزار می‌شود، افزود: توزیع قدرت در کشور وجود دارد و دخالت مجریان که وظیفه تامین مکان و دیگر لوازم لازم برای برگزاری انتخابات را بر عهده دارند متصور نیست، ضمن اینکه انتخابات در زنجان و طارم به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد ارزیابی از عملکرد خودش به عنوان نماینده و اینکه آیا اهداف مورد نظر محقق شده است، گفت: ارزیابی‌های کلی بیانگر رو به رشد وضعیت کشور و استان در حوزه‌های مختلف از جمله معدن، اشتغال و ... است هر چند باید وظایف نماینده مجلس به لحاظ ملی و بومی تشریح شود.
وی آب را نخستین اولویت خود در استان دانست و با بیان اینکه با وجود همه اقدامات انجام شده، عقب‌ماندگی در این حوزه آنقدر زیاد است که جبران آن به این زودی‌ها محقق نمی‌شود، ادامه داد: تخصیص آب در استان قابل توجه است، چرا که تخصیص آب مهم‌ترین اقدام است که در این دوره اضافه شده است.
طاهری از ارتقای جایگاه زنجان از تولید ثروت ملی به ۲۳ در بین دیگر استان‌ها خبر داد و افزود: انتقال مالیات ناشی از درآمد‌های شرکت‌های فعال در استان به منابع استان از دیگر اقدامات مهم انجام شده بود که انجام شد هر چند همه حساب‌های بانکی این شرکت هنوز به زنجان منتقل نشده است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش درآمد‌های مالیاتی استان منجر به افزایش دریافتی‌های شهرداری و دهیاری‌ها در استان شده است.
وی به قابل توجه بودن آمار پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی در استان با استفاده از منابع قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اشاره و تصریح کرد: زنجان در جذب سرمایه‌گذاران و همچنین جذب بودجه عمومی هم رتبه قابل قبولی دارد.
طاهری با دفاع از الحاق اراضی لیل‌آباد به شهر زنجان برای اجرای پروژ‌های مسکن ملی گفت: در مورد روی گسل بودن این منطقه، خطر این موضوع بیشتر از سایر اراضی نیست و اگر هست من نشنیدم.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به ماجرای تعاونی‌های مسکن و الحاق اراضی خارج از محدوده به زنجان گفت: در این مورد دو رویه وجود دارد که تعیین ارزش افزوده به نفع مردم و یا دولت که کار کارشناسی است و از آنجا که کارشناس نیستم، ورود نمی‌کنم، ولی در بخش دوم و ورود به محدوده و فرآیند اجرایی آن می‌توانم کمک کنم.
وی با رد دخالت خود در انتصاب مدیریت‌ها تاکید کرد: در این مورد باید یک شاخصی وجود داشته باشد و اگر یک موردی وجود دارد بفرمایید و در این مورد من حتی اکراه دارم که طرف مشورت قرار بگیرم.

طاهری به حل مشکل بزرگ پتروشیمی زنجان اشاره و تصریح کرد: این شرکت زمین دارد منتهی حرف در این مورد صنایع پایین دستی پتروشیمی است و ارزش افزوده هم دارد که همان ایجادکشتار مردم

شهرک صنعتی پتروشیمی با قطعه‌بندی زمین‌های متعلق به این شرکت است که عاقلانه‌ترین کار است، ضمن اینکه زمین همین الان هم متعلق به سهامدار است، به شرط اینکه استفاده شود و اگر استفاده نشود دولت به لحاظ قانونی می‌تواند زمین را بازگرداند، چون از منابع طبیعی به این شرکت تخصیص داده شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار