استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : بحث راه اندازی «ریل باس» از دیگر طرح ها و برنامه های مسئولان کشوری و استانی در مرز مهران است.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 11 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت :  احداث شهرک اربعین در مهران تصویب شده به زودی میزان اعتبار پروژه بررسی و اعلام می شود

وی گفت : توسعه مسیر مهران-دهلران از دیگر اولویت های استانی برای اربعین سال آینده خواهد بود.

بهرام نیا ادامه داد :  تکمیل و بهسازی سیلبندهای شهر ایلام، راه اندازی بازارچه هلاله شمالی برای توسعه تجارت چمدانی از دیگر برنامه های دولت در استان ایلام است که گام های بسیار خوبی برای تحقق این طرح ها در استان برداشته شده است.

وی مطرح کرد : با رایزنی های به عمل آمده با وزیر راه و شهرسازی قرار است ۱۰ هزار میلیارد ریال به این پروژه تزریق شود و همچنین برای اجرای پروژه راه آهن از سمت جنوب نیز پیگیری لازم صورت گرفته است.

 استاندار ایلام خاطرنشان کرد : بیش از ۶۴ هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه اربعین هزینه شده که از این میزان، ۵۰ هزار میلیارد ریال در حوزه راه ها بوده است.

وی با اشاره تقدیر رییس جمهور از مردم استان ایلام برای برگزاری مراسم اربعین، مطرح کرد : معاون اول جمهور نیز اعلام کردند حتی یک زائر در مرز مهران گلایه ای نداشته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار