استاندار سمنان گفت: شناسنامه واحدهای تولیدی شیمیایی استان سمنان تهیه شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ 10 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: سمنان، استانی بسیار حساس در حوزه مباحث زیرساختی، تهدیدات زیستی، شیمیایی و اصول پدافند غیرعامل است.

وی افزود: فرونشست زمین‌ها به علت برداشت بی‌رویه آب نیز یکی از تهدیدات موجود در حوزه ریلی در استان سمنان است.

استاندار سمنان تأکید کرد: جلسات شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به‌صورت ماهانه برگزار و تشکیل کارگروه‌های پدافند غیرعامل به‌صورت ویژه و با جدیت در شهرستان‌های استان دنبال شود.

هاشمی افزود: نظارت و کنترل در حوزه سایبری از دیدگاه پدافند غیرعامل از دیگر مباحث و مسائلی است که باید توسط متولیان امر پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی استان مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: موارد و مباحث پدافند غیرعامل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تبیین و تشریح این مهم به‌منظور آگاهی‌بخشی و ایجاد حساسیت بیشتر بین متولیان امر و درک بهتر اهمیت آن باید انجام گیرد.

استاندار سمنان گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل در تمام بخش‌ها توسط متولیان امر مورد توجه قرار نگیرد و این موضوع به‌صورت ویژه در جامعه گسترش و توسعه نیابد، خسارات و زیان‌های هنگفتی را برای کشور به همراه خواهد داشت.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار