فرماندار شهرستان شهرکرد با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در برپایی انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری یکی از مولفه‌های مهم برگزاری انتخابات در کشور است که دشمنان تلاش دارند این امر محقق نشود.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 10 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، بهادر عبدالغنی ظهر امروز در جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری شهرکرد برگزار شد، گفت: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار محور مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت راهبرد‌های اصلی پیش روی مجریان و ناظران برگزاری انتخابات خواهد بود و انتخابات امسال نیز بر اساس آخرین تغییراتی که در قوانین مربوط به انتخابات اعمال شده برگزار می‌شود.

فرماندار شهرکرد با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در برپایی انتخابات، ادامه داد: مشارکت حداکثری یکی از مولفه‌های مهم برگزاری انتخابات در کشور است که دشمنان تلاش دارند این امر محقق نشود.

وی افزود: رعایت قانون و قانون‌مداری در برگزاری انتخابات، بی‌طرفی عوامل اجرایی همچنین صیانت از همه آرای مردم، به عنوان حق‌الناس باید در دستور کار باشد.

عبدالغنی عنوان کرد: مجریان برگزاری انتخابات از ارکان اصلی این فرآیند هستند بنابراین باید شاخص‌ها و ملاک‌های لازم در انتخاب اعضای هیأت‌های اجرایی مدنظر قرار گیرد.

در بخش پایانی جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از رأی‌گیری به ترتیب آقایان محمود شمسی‌پور دهکردی، یزدان جلالی اصیل، محمد مومنی شهرکی، غلامحسین امیرخانی، حمیدرضا حیدری مصطفی‌آبادی، تیمور فتاحی وانانی، زهرا عطائی و علی عبداللهی اسدآبادی به عنوان اعضای اصلی و اردشیر علی بابایی، شکراله چراغیان دهکردی، قدرت امینی نافچی، عبداله احمدزاده چالشتری و آرش روغنی بعنوان اعضا علی‌البدل هیات اجرایی در شهرکرد انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار