مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی احداث ۵ مخزن ذخیره آب در استان خبر داد و گفت: برای اجرا این پروژه‌های آبرسانی در قالب طرح جهاد آبرسانی ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ 10 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، ابوالحسن عالی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ۵ مخزن ذخیره آب در استان اظهار داشت: این مخازن در شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و عسلویه ساخته می‌شود.

وی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی در استان بوشهر گفت: احداث مخازن ذخیره آب یاد شده در قالب طرح جهاد آبرسانی و با تخصیص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: ظرفیت احداث پنج مخزن جدید استان در مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب است که در مدیریت توزیع و مصرف آب شرب در محلات شهرستان‌های هدف کمک شایانی خواهد کرد.

عالی ادامه داد: احداث مخازن به تقویت پایداری آب شرب به‌ویژه در مواقع بروز اختلال در منابع تامین آب نقش مهم و موثر ایفا خواهد کرد.

وی گفت: در همین راستا پروژه‌های مخزن ذخیره آب برای مناطق مختلف استان بوشهر طراحی شده که برحسب اولویت نسبت به آغاز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: تجربه موفق به‌کارگیری این مخازن برای توزیع آب نشان می‌دهد که این پروژه باید با جدیت به سراسر استان گسترش یابد و اعتبار مورد نیاز آن به‌صورت تمام و کمال محقق شود.

عالی افزود: در دولت سیزدهم حمایت‌های اعتباری بسیار خوبی از پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر محقق شده که تداوم این رویکرد نویدبخش رفع وابستگی منابع آبی استان به استان‌های همجوار است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار