با حضور مدیر عامل شرکت آبفا ایلام و طی مراسمات جداگانه دو باب مخزن بتنی ذخیره آب ۷۰۰ متر مکعبی روستایی در هلیلان با مشارکت بنیاد علوی کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 11 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیر عامل شرکت آبفا یالام در این آیین با بیان اینکه مخازن ذخیره آب برای اطمینان بخشی به تأمین پایدار آب از لحاظ کمی و کیفی حائز اهمیت هستند، گفت: این مخازن در راستای تامین آب روستای چشمه ماهی، سامان، خرده چشمه، حسین آباد، شهرک امام و مخزن دوم هم برای تامین آب روستاهای شیراوند، کله کبودعلیا،وسطی و سفلی ، وربر و لر آوند احداث می گردد.

پرویز ناصری افزود: احداث این دو مخزن با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد ریال انجام که با تکمیل آن جمعیتی بالغ بر ۹۰۰۰نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مندی شوند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از بنیاد علوی جهت خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و حمایت از پروژه های آبرسانی در سطح استان اظهار داشت: ساخت مخازن ذخیره آب جزء ضروریات این منطقه بود که این مهم با کمک بنیاد کلنگ زنی و در کمترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

کوروش عیوضی فرماندار شهرستان هلیلان نیز در این آیین با تقدیر ویژه از مدیرعامل توانمند و جهادی و همکاران سخت کوش آبفای استان، گفت: با پیگیری ها و تلاش های این عزیزان در یک سال اخیر شاهد رفع موانع و مشکلات بسیاری در بخش آب در شهرستان بودیم که از مدیریت منابع و مصارف در تابستان امسال گرفته تا تعریف، اجرا و بهره برداری از پروژه های مختلف در سطح شهرستان از مهمترین این اقدامات جهادی است.

گفتنی است؛ در راستای خدماترسانی یک دستگاه بیل بکهو به ارزش ۳۵ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار