رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به حذف دوربرگردان سه راه حافظیه گفت : حذف این دوربرگردان، مسیر آمبولانس‌ها را برای رسیدن به دو بیمارستان اصلی شهر کرمانشاه دورتر کرده که همین امر می‌تواند جان بیماران را به خطر بیندازد.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 10 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مسعود قلعه سفیدی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به استقرار دو بیمارستان آیت الله طالقانی و امام علی (ع) در بلوار شهید بهشتی گفت : بیمارستان طالقانی مرکز تروما و بیمارستان امام علی (ع) تنها بیمارستان فوق تخصص قلب غرب کشور است.

وی افزود: پیش از این آمبولانس‌هایی که از مسیر میدان سپاه، بلوار زن و سی متری دوم قصد رسیدن به این دو بیمارستان را داشتند، از سه راه حافظیه دور زده و خود را به بیمارستان می‌رساندند، اما متاسفانه این دوربرگردان حذف شده و به قسمت‌های بالاتر بلوار شهید بهشتی انتقال داده شده است.

قلعه سفیدی گفت: این جابجایی دوربرگردان، موجب شده آمبولانس‌ها برای دورزدن، مجبور به طی مسافت طولانی‌تری شوند که می‌تواند جان بیماران که عمدتا بیماران قلبی یا تصادفی هستند را به خطر بیندازد.

وی افزود: این مشکل توسط مسئولین دانشگاه علوم پزشکی با اعضای شورای شهر و شهرداری کرمانشاه مطرح شده و قرار است در جلسه شورای ترافیک استان برای آن چاره اندیشی شود.

قلعه سفیدی گفت: پیشنهاد‌هایی هم در این جلسات مطرح شده از جمله اینکه دوربرگردان سه راه حافظیه مجددا بازگشایی شود و یا مقابل این دو بیمارستان یک دوربرگردان مختص تردد آمبولانس‌ها بازگشایی شود.

وی افزود: این موارد در حد پیشنهاد است و در جلسه شورای ترافیک استان در خصوص چگونگی رفع این مشکل تصمیم گیری خواهد شد.

قلعه سفیدی گفت: قطعا باید این مشکل رفع شود، چرا که یک دقیقه هم برای بیماران قلبی و تصادفی حیاتی است و نمی‌توانیم دور شدن مسیر تردد آمبولانس‌ها را بپذیریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار