فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با حضور اعضای شورای تامین و ۳۰ نفر از برگزیدگان شهرستان، ۱۳ نفر از معتمدین شهرستان برای نظارت بر اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گنبدکاووس انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 09 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، مهدی دهرویه صبح امروز در جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابا مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهارکرد: طبق دستورالعمل و قوانین انتخابات و با بررسی‌های انجام شده ۳۰ نفر از برگزیدگان و بزرگان شهرستان گنبدکاووس برای انتخاب اعضای معتمدین هیئت اجرایی برگزیده و دعوت شدند و با حضور دادستان و اعضای شورای تامین این جلسه برای انتخاب ۱۳ نفر معتمد بر نظارت انتخابات برگزار شد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این بود تا افرادی که متدین و از سلامت و صداقت کار برخوردار بودند و پایبند به اصول نظام جمهوری اسلامی هستند، انتخاب شوند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: با توجه به دشمنی‌ها و کینه‌توزی دشمن نسبت به نظام جمهوری اسلامی، همه ما باید تلاش کنیم تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات سالم، مشارکت حداکثری، رقابتی سالم بین نامزد‌های انتخاباتی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: از همه شما معتمدین انتظار داریم کمک موثری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کنار ما داشته‌باشید و بتوانیم یک انتخابات سالم را مانند دوره‌های قبلی در شهرستان شاهد باشیم.

دهرویه گفت: در این جلسه ۱۶ نفر به عنوان نامزد اعلام آمادگی کردند که از این افراد سیف‌الله بیگ‌زاده با ۲۱ رای، احمد دستمرد با ۱۹ رای، ناصر احمدی با ۱۶ رای، مریم آق‌آتابای با ۱۵ رای، میردوست رضویان ۱۴ رای، گل‌محمد سعیدی ۱۴ رای، مهدی عبدلی ۱۳ رای و عطایی‌قوجق با ۱۰ رای جزو نفرات اصلی معتمدین هیئت اجرایی انتخابات برگزیده شدند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار