مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران مطرح کرد؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان بمناسبت هفته نیروی انتظامی از همکاری های دوجانبه مجموعه ارتباطات استان مازندران با ارکان مختلف فراجا در حوزه‌های امنیت سایبری، پایش فضای مجازی، آموزش ضمن خدمت کارکنان وظیفه و مساعدت در رفع مشکلات پروژه‌های مختلف ارتباطی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ 09 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی بمناسبت تبریک هفته نیروی انتظامی ضمن حضور در ستاد انتظامی استان با مفخمی فرماندهی انتظامی استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

توسعه و پشتیبانی قدرتمندانه از سکوها و پلتفرم‌های داخلی در راستای ارتقاء امنیت فضای مجازی  

وی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به مجموعه پرسنل انتظامی استان تصریح کرد : امنیت یکی از ضروری‌ترین نیازهای هر جامعه است و برای تحقق آن باید مجموعه‌ای از راهبردها و نیروی انسانی ماهر و متعهد پای کار باشند تا میوه شیرین صیانت از داشته‌های معنوی و اعتقادی ، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی حاصل آید، امنیت به ویژه در عصر حاضر و با توطئه‌های بین‌المللی و نقشه های دشمنان نظام برای کشور اسلامی مان اهمیتی دوچندان دارد چراکه با ورود فناوری های نوین ارتباطی دشمنان نظام و انقلاب با نفوذ در این عرصه ها سعی در انحراف و تحریف واقعیت ها برای نسل جدید ما دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در ادامه افزود: یکی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب پاشیدن بذر ناامیدی و یاس در دل مردم و جوانان ما می باشد که در این راستا همه مسولان در جهت رشد و توسعه و تعالی کشور باید گام بردارند و خوشبختانه این مهم در دولت سیزدهم پرقدرت در حال انجام است.

اعزی تصریح کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مجموعه های تابعه در راستای وظایف قانونی خود با اقدامات همه جانبه در جهت حمایت از جوانان این مرز و بوم در حوزه های مختلف از جمله حمایت های مادی و معنوی شرکت های فناوری و دانش بنیان و همچنین توسعه و پشتیبانی قدرتمندانه از سکوها و پلتفرم های داخلی موفق شدند تا امروز با حضور ۲۲ میلیون کاربر خدمات خود را به مردم عزیز ارائه دهند و این مسیر کمک شایانی در رشد و ارتقاء امنیت فضای مجازی به مردم و خانواده‌ها کمک خواهد کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همکارهای مختلف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران و مجموعه های تابعه با ارکان مختلف در نیروی انتظامی به شکل بسیار مطلوبی در جریان است و این همکاری‌ها در حوزه های مختلف امنیت سایبری ، پایش فضای مجازی، آموزش ضمن خدمت کارکنان وظیفه و مساعدت در رفع ممانعت پروژه های مختلف ارتباطی در بهترین شکل ممکن خود قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه خاطر نشان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از تلاش و مجاهدت صادقانه اندرکاران و خادمان عرصه امنیت تقدیر شود و خدمات ارزنده در این حوزه بیشتر معرفی شود.

در این دیدار، فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن تقدیر از حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در مجموعه انتظامی استان، همکاری های دو جانبه بیشتر در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم را رمز موفقیت و پیروزی در پیشگاه خداوند و رضایت مقام معظم رهبری دانست و افزود: امروز همه ارکان مختلف نظام اسلامی بعنوان یک واحد فقط یک مسولیت دارند و آن انجام خدمت به هر نحو ممکن در جهت ارتقاء و افزایش رضایت اجتماعی و مردمی است و نیروی انتظامی هم در این هدف همراه و در کنار ارکان مختلف قرار دارد.

مفخمی همچنین خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلفی را در استان مازندران از بدو ورود آغاز نموده‌ایم از جمله طرح افزایش امنیت اجتماعی و فرهنگی و مبارزه همه جانبه با مواردی که به انحاء مختلف به امنیت و اعتماد مردم در جامعه آسیب می‌رساند و مجموعه انتظامی در کشور و استان مازندران در این مسیر استوار و ثابت قدم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار