از ابتدای مهرماه سال جاری صورت گرفت؛
مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: افزون بر ۱۸ میلیون مرسوله پستی از مهرماه پارسال تا ابتدای مهر ۱۴۰۲ در این استان جابجا شده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 09 October 2023

به گزارش تابناک رضوی، محمد رضا شفیعی روز دوشنبه همزمان با روز جهانی پست با بیان این مطلب افزود: خراسان رضوی به لحاظ میزان ترافیک و جابجایی مرسولات پستی در میان سایر استانهای کشور در جایگاه ششم قرار دارد.

وی بیان کرد: عملیات هوشمندسازی شبکه پستی در قالب سامانه های قبول و توزیع مرسوله و ناوگان حمل و نقل ساماندهی در خراسان رضوی ارتقا یافته است و اکنون یک شبکه قوی حمل و نقل تقریبا همه مناطق استان را زیر پوشش خدمات پستی قرار می دهد.

مدیر کل پست خراسان رضوی وجود تخلفات نادر در شبکه توزیع مرسولات پستی را منکر نشد و اظهار داشت: با وجود نیروهای آموزش دیده در شبکه توزیع ممکن است برخی موارد تخلفاتی از طرف شهروندان مشاهده شود که می توانند از طریق سامانه نظارتی ۱۹۵ وزارت ارتباطات و یا شماره تلفن ۱۹۳ شکایات خود را از عملکرد پست پیگیری کنند.

وی به بیمه عمومی محصولات پستی نیز اشاره کرد و گفت: مبلغ این بیمه ۲۰ هزار ریال است که در صورت ضرر و زیان به مرسوله تا مبلغ ۲۰ میلیون ریال خسارت پرداخت می شود.

شفیعی اظهار داشت: اگر مرسولات پستی با ارزش باشند، مشتریان به صورت خوداظهاری ارزش مرسوله را به متصدی پستی اعلام کرده و متناسب با ارزش کالا مرسوله را بیمه کنند، این نوع مرسولات هنگام تحویل در حضور مشتری باز شده و پس از تایید و رضایت شهروندان تحویل داده خواهد شد.

اداره‌ کل پست خراسان رضوی ۲۵۷ توزیع‌کننده مرسولات شهری و ۲۱۲ موزع مرسولات روستایی را در قالب ۳۹۵ واحد پستی سازماندهی و فعال کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار