مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان از ثبت‌نام و تمدید عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان همزمان با فرارسیدن هفته ملی کودک در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 08 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا عیسی‌خانی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته ملی کودک، تمدید عضویت در مراکز کانون پرورش فکری در روز‌های ۱۶ و ۱۷ مهرماه سال‌جاری رایگان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت cm.kpf.ir و یا به‌شکل حضوری در مراکز کانون، اقدام به ثبت‌نام و یا تمدید عضویت کنند، همچنین با آغاز هفته ملی کودک کارگاه‌های یک‌هفته‌ای رایگان در مراکز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ با هدف ارتقای کیفی زندگی کودکان و با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» برگزار می‌شو، افزود: در این هفته، اقدامات و فعالیت‌هایی سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط انجام می‌شود تا مسائل مربوط به کودکان مورد توجه قرار گیرد و بر همین اساس ویژه برنامه‌هایی از سوی کانون پیش‌بینی شده است.

عیسی‌خانی کودکان را سرمایه ارزشمند هر جامعه دانست و ادامه داد: روز پنج شنبه ۲۰ یا ۲۱ مهرماه با همکاری سازمان‌ها و ادارات مرتبط با حوزه کودک در جاده گاوازنگ جشن خانواده‌گی پرواز بادباک‌ها همراه با نمایش و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود که امیدوارم خانواده‌ها لحظات خوبی را در کنار فرزندان خود سپری کنند و خاطرات ماندگاری را از این جشن در ذهنشان به یادگار بماند.

عیسی‌خانی هدف از اجرای این برنامه‌ها را علاوه بر جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیاز‌ها و خواسته‌های کودکان امروز، هم‌گرایی و هم‌افزایی فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال حوزه‌ی کودک، ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان این‌حوزه به‌ویژه کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری، معرفی کانون و ظرفیت‌های آن به جامعه به‌ویژه خانواده‌ها و اولیای تربیتی دانست.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار