فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم خدمات دهی به شهروندان تقویت شود و سرعت و کیفیت بخشی بیشتر به خدمات انتظامی را در حوزه‌های مختلف ارتقاء ببخشیم.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 07 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، سردار علی ابراهیمی در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان قزوین که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیش از ۴۰ برنامه و ۱۵۰ فعالیت اجتماعی، فرهنگی و ورزشی استان قزوین به اجرا در می‌آید و با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و نیز با مردم دیدار چهره به چهره خواهیم داشت و برای ارتقاء امنیت اجتماعی و بخش‌های مختلف انتظامی خدمات مضاعف ارائه خواهیم داد.

وی افزود: به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنیم خدمات دهی به شهروندان تقویت شود و سرعت و کیفیت بخشی بیشتر به خدمات انتظامی را در حوزه‌های مختلف ارتقاء ببخشیم. از سویی در راستای کاهش فرایند‌ها و رسیدگی به درخواست‌های مردم در کمترین زمان ممکن گام برمی‌داریم و مطالبات قانونی و به حق مردم در حوزه‌های مختلف انتظامی و ارتقاء امنیت اجتماعی را عملیاتی می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به افزایش حدود ۱۰ درصدی تردد خودرو‌ها در محور‌های استان قزوین و کاهش ۱۸.۵۴ درصدی آمار تلفات در محور‌های مواصلاتی و کاهش حدود ۲۳ درصدی تلفات درون شهری، توضیح داد: با تلاش مجدانه پلیس فتا بالغ بر ۹۴.۵ درصد از جرایم سایبری کشف و برخورد لازم صورت گرفته و با ۸٠۶۷ مورد صفحات و سایت‌های اجتماعی که در موضوعات مختلف تبلیغات و فعالیت نامتعارف داشتند، برخورد قانونی شده است.

سردار ابراهیمی با اشاره به تشکیل ۴۵۶ فقره پرونده کالای قاچاق به ارزش ۷۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان و ۲۷ فقره اخلال در نظم اقتصادی و احتکار به مبلغ ۲۸۹۹ میلیارد تومان تصریح کرد: بالغ بر ۳۲ باند در زمینه سرقت منزل، لوازم خانگی و موتور سیکلت و بیش از ۲۵۰۰ فقره سرقت کشف و بیش از ۳۵۰۰ سارق دستگیر شده‌اند.

این مسوول انتظامی با اشاره به کشف ۵۰۷ فقره کلاهبرداری در استان قزوین ادامه داد: بیش از ۸۵ درصد از کلاهبرداری‌ها و بیش از ۹۰ درصد قتل‌ها کشف شده و ۵۱ نفر از اراذل و اوباش که قدرت‌نمایی کرده بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند که ۳۴۲ نفر احضار و تعهد از آن‌ها اخذ شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به صدور ۴۴۸۲۵ فقره گذرنامه افزود: از این تعداد، ۱۶۷۲۱ هزار جلد گذرنامه مربوط به اربعین بوده و حدود ۸۰۰۰ جلد مربوط به تمدید گذرنامه‌های منقضی بوده است.

سردار ابراهیمی با اشاره به کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و بیش از ۳۵ هزار قرص روانگردان در استان قزوین بیان کرد: در خصوص جابجایی و توزیع مواد مخدر ۱۹۰۰ نفر دستگیر و بیش از ۵۱ دستگاه موتورسیکلت که در این زمینه فعالیت داشتند، توقیف و متهمان دستگیر شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۱۱۸۷ تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته شده که ۱۴۷ هزار مورد عملیاتی شده و ۲۵۳ هزار مورد ارشاد و راهنمایی بوده است. بیش از ۴۰ هزار عنوان پیامک به شهروندان در خصوص پیشگیری ارسال شده و بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های مددکاری اجتماعی منجر به مصالحه شده است.

این مسوول انتظامی در پایان کفت: ۱۰۷ هزار و ۹۶۶ نفر به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مراجعه داشته اند که برای ۴۴ هزار و ۹۶۶ نفر پرونده تشکیل شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار