فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری کشفیات سرقت در این استان، ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 07 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در برنامه صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در این استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان که به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت ناجا برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی در کشور و استان سمنان یکی از رکن‌های اصلی در حوزه حفظ امنیت است که باید نقش‌آفرینی مؤثر داشته باشد.

وی افزود: امنیت موجود در جمهوری اسلامی در سراسر دنیا بی‌نظیر و حاصل تلاش نیرو‌های خدوم و شجاع نیرو‌های مسلح، دستگاه‌های دولتی، قضا و سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر سازمان‌ها در سایه وحدت و انسجام است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، محور وحدت موجود در استان است و استاندار سمنان نیز در حوزه تعاملات و هم‌افزایی برای دستیابی به این وحدت که در کشور بی‌نظیر است، مدیریت بسیار عالی دارد.

موقوفه‌ای بیان کرد: در زمینه برخورد با سارقان، مالخران، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر در استان سمنان طی ۶ ماه نخست سال جاری، اقدامات بسیار خوبی شکل گرفت.

وی اضافه کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری کشفیات سرقت در استان سمنان ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و در زمینه برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر نیز موفق شدیم، بالغ‌بر ۲ تُن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنیم و ۳۱ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد.



کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری، در حوزه پلیس‌راه ۱۴ درصد تصادفات فوتی در این استان کاهش یافت و در پلیس آگاهی نیز چندین باند سارقان زمین‌گیر شدند و با اشرافیت اطلاعاتی، باند‌هایی که قصد ورود به استان داشتند، نیز دستگیر شدند.

موقوفه‌ای بیان کرد: کشف ۸۱ درصدی در حوزه جعل، ۸۶ درصدی در حوزه کلاهبرداری و ۹۲ درصدی در حوزه فتا و سایبری، از دیگر دستاورد‌های فرماندهی انتظامی استان سمنان طی ۶ ماه نخست سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت‌گرفته در اغتشاشات سال گذشته در استان سمنان هیچ مُخل نظمی نتوانست عرض‌اندام کند و به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد، مجرمان در این استان برای اخلال در امنیت و آسایش مردم، عرض‌اندام کنند.

این برنامه با حضور استاندار سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار شهرستان سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، رئیس‌کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سایر اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان برگزار شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار